Uzun zamandan sonra bir bölümde heyecanlandım bence tılsımların hepsini toplamadı normal taş verdi sonda o şişman kız yoksa kaçarları yok gibi... Devamını gör..
Uzun zamandan sonra bir bölümde heyecanlandım bence tılsımların hepsini toplamadı normal taş verdi sonda o şişman kız yoksa kaçarları yok gibi
kusura bakmayın da berbat bir sezondu. Hiçbir şey cevaplanmadı neredeyse. Bölümün başında storywalk yapan julie belki finalde babasının öldüğü zamana gider dedik gitmedi hiçbir şey değiştirmedi, boydun kuyuda mahsur kaldığı vakit martin diye eleman vardı onun kim olduğunu açıklamadılar. Boyd ve sara çadırdayken onları sürükleyen şeyin ne olduğunu hala bilmiyoruz örümcek miydi yoksa başka bir şey miydi belli değil. Fatima golem inşa etti o da bir işe yaramadı. Lake of tears bahsedildi o kadar onun da cevabı gelmedi. Marielle o kadar zincirlendiği sahneler gösterildi ve şimdi onu öldürdüler madem öldürecekler neden o kısımları gösterdiler bir işe de yaramadı. O odada zincirlenenlerin hepsi storywalk yapabiliyor mu bilmiyoruz. Nasıl reenkarne oldular, kemikl…